Для успішності реформи освіти її філософію насамперед мають зрозуміти вчителі та батьки – депутатка Марганецької міськради від «Пропозиції» Любов Дрозд

Любов Дрозд, депутатка Марганецької міської ради, фракція ПП “Пропозиція”

Консультант центру професійного розвитку педагогічних працівників, депутат Марганецької міської ради від «Пропозиції» Любов Дрозд розповіла про те, з чого варто починати впровадження реформи Нової української школи. Свої пропозиції вона озвучила під час онлайн-засідання ПРОпозиціонери Клубу.

На думку пропозиціонерки, центри професійного розвитку педагогічних працівників якраз і покликані допомогти вчителям адаптуватися до змін, які передбачає Нова українська школа. А це найважливіше.

«Як вчитель хімії, яка викладає в старшій школі, я теж навчаюся і намагаюся правильно сприймати учнів, які прийдуть до нас із НУШ. В цьому й полягає, на мій погляд найбільша проблема – до Нової української школи повинні дорости насамперед самі вчителі. І батьки, звичайно. Тому що непорозуміння, які виникають між вчителем і учнем, між учнем і батьками, між батьками і вчителями пов’язані з тим, що педагоги та батьки не сприймають реформу. Вони часто не розуміють, що тепер школа повинна розвивати, а не навчати. І навчити учнів вчитися, а це дуже складно. Втім перші результати ми побачимо вже за рік, коли діти, які почали вчитися за новою системою, закінчать початкову школу», – резюмувала Любов Дрозд.

Водночас, на думку педагога, Скандинавська система освіти, на якій ґрунтується НУШ, безперечно, має переваги. Але в українських реаліях вона має враховувати особливості українського менталітету.

Маєте пропозиції?

Зустрічаємось кожного вівторка та четверга о 19.00 в голосовому чаті нашого Телеграм-каналу: https://t.me/propositioner

Приєднуйтеся до нашого телеграм-каналу, щоб бути в курсі найважливіших новин: t.me/proposicia