А.Райкович: комунальний транспорт Кропивницького – приклад для наслідування

Андрій Райкович, міський голова Кропивницького, сіпвзасновник партії “Пропозиція”

Монополія маршрутних таксі, що склалася в більшості українських міст протягом 1990-х та нульових у галузі пасажирських перевезень через занепад комунальних транспортних підприємств, шкодить розвитку цієї галузі. Адже коли їхнім послугам немає альтернативи, приватні перевізники не мають жодних стимулів для підвищення якості, комфорту та екологічності своєї роботи.

Про це заявив співзасновник партії «Пропозиція», міський голова Кропивницького Андрій Райкович. За його словами, для того, щоб змінити цю ситуацію, треба запропонувати альтернативу:

«Ми почали це робити в Кропивницькому у 2016-му. Повернули комунальний тролейбусний парк з неефективної оренди, почали купувати нові тролейбуси, автобуси великої та середньої місткості з дизельними двигунами, які відповідають європейським екологічним стандартам. І сьогодні наш «Електротранс» визнаний одним із кращих підприємств країни в своєму класі з парком у 80 сучасних машин. Нам також вдалося зняти напругу з перевезенням пільговиків, яких у місті близько 80 тисяч, забезпечити сталі перевезення з віддалених районів. Завдяки придбанню тролейбусів з автономним ходом ми змогли із значною долею гнучкості підійти до розширення маршрутної мережі без додаткових затрат. Продовжуємо щороку купувати нові автобуси та тролейбуси. Створили понад 400 нових робочих місць. Впевнений, що ми – приклад для наслідування».

Політик також наголосив на відсутності соціальної відповідальності у більшості «маршрутчиків». Адже навесні минулого року після запровадження локдауну приватні перевізники взагалі відмовилися виходити на маршрути. Тож саме комунальне підприємство врятувало місто від транспортного колапсу.

Після відновлення роботи КП у Кропивницькому вже помітні зрушення в приватному транспортному сегменті, резюмував мер-пропозиціонер Андрій Райкович:

«Слабші пішли з ринку, з кимось, маючи альтернативу, місто змогло розірвати договори через системні порушення, решта почала робити кроки до покращення якості послуг. Наприклад, в останні місяці на 14 міських маршрутах з’явилася можливість відслідковувати онлайн рух маршрутних таксі у мобільному додатку EasyWay. Цього міська громада вимагала від приватних перевізників досить довгий час. Здолати монополію, змінити якість та структуру пасажирських перевезень місцевому самоврядуванню до снаги, якщо мати бачення та розумно інвестувати. Партійці «Пропозиції» поступово впроваджують в життя принцип побудови країни знизу-вгору. Адже за нас це ніхто не зробить».

Приєднуйтеся до нашого телеграм-каналу, щоб бути в курсі найважливіших новин: t.me/proposicia